söndag 6 september 2009

Gräsänka + kalas

Igår var vi på Ellas 1-årskalas (hon fyllde år i tisdags) och idag är Millie 7 månader!!! Helt otroligt vad fort tiden går......

Benny åkte till Norrland i natt för att jaga älg. Han kommer hem på
onsdag kväll, så jag och Millie är själva. Efter kalaset igår åkte
vi hem till Hagaborg, åt god mat och spelade lite tv-spel. Barnen
sov gott och precis när vi skulle bädda ner oss vaknade Millie ute
i vagnen i hallen och ville inte somna om, så jag beslöt mig för att
det var bättre att åka hem istället för att sova över som vi hade
tänkt. Vi var hemma vid 12, hon somnade gott i bilen och det var
inga problem att lägga över henne i sängen :) Hon vaknade halv 8
i morse; hon var nog trött efter ett kalas med många nya och okända
ansikten.

Ikväll sitter jag hos mina föräldrar och skriver. Vi tänkte sova här
ett par nätter jag och Millie så vi slipper sova själva. Hon somnade
i vagnen förut när vi var ute och gick en promenad med morfar och nu
sover hon i resesängen. Hoppas att hon sover gott hela natten nu.....

Svärmor har lovat att gå och se till Tiger hemma. Han gick ut när vi
åkte i fm. Jag vet att han klarar sig, men han vill gärna sova inne
ibland så det är bra om nån kan titta till han lite och även ge han mat.

Nu är det kultserie på TV4Guld; Lagens Änglar :)
God natt och sov gott!!!

1 kommentar:

carin sa...

Go midda min vän :)
Kul att du beställde en födelsetavla. Det finns många okända talanger på nätet. Jo jag längtar efter vårt nya badrum SÅÅÅÅÅÅ mycket.
Hur har ni det på fr el lö kväll, vill ni hitta på något?
Ha en finfin dag
KRAM.