torsdag 24 september 2009

Scrapträffar

Måste ju berätta hur jag har haft det på mina scrapträffar
de två senaste helgerna!

Den 12:e september var det Pysselmyrans scrapträff i Kinnarp.
Ullis, Ing-Britt, Emma och jag satt ihop. Tyvärr kunde inte
Lotta och Johanna vara med......Lotta var på släktträff och
Johanna blev sjuk. Therese från jobbet var också med, vilket
var roligt, men tyvärr fick vi inte möjligheten att sitta ihop.

Det var en jätterolig dag, men maten var inte lika bra som på
förra träffen i våras. Jag gjorde 3 layouter och ett kort.
Det var olika tävlingar man deltog i och sen röstade alla på
vilken LO eller vilket kort de tyckte var finast. Tyvärr vann
jag inte med nån av mina, men det var roligt ändå :)






Den 19:e september var jag, Lotta och hennes syster Annica på
Rekordträff i Mölnlycke. Målet var att komma in i Guiness
Rekordbok som största träff i Sverige, med flest deltagare och
flest gjorda LO's och kort på en dag.
Det var 255 anmälda så det var fullt med folk överallt. Under
dagen fick man delta i utmaningar varje heltimme och priserna
lottades ut. Lotta och jag vann på varsin :)











Nu längtar man till nästa scrapträff, som är Scrappening i
Gbg 24-25 oktober :)

Kram kram

1 kommentar:

Carin sa...

Kul att du visar upp dina alster.
dom är jätte fina allihop.
Glöm nu inte att fundera länge å väl på Ullareds trippen...... Ett guldläge att inhandla lite julklappar ;)
Kram