söndag 18 oktober 2009

Mässa, vin, spel & kalas

Det har verkligen varit en fullspäckad men
härlig helg!

Igår åkte jag, Ullis & Ing-Britt till scrapmässan
i Göteborg. Det var jättekul och man hittade
en del att handla som vanligt.
Arkivet hade gömt gratisgrejer i sin monter och
jag lyckades hitta 4 stycken! Man fick
bara ta 1 per person, så jag gav bort till Ullis, Ing-Britt
och en annan tjej som jag har träffat tidigare på Rekordträffen.

När jag kom hem åt vi tacos och sen gav vi oss iväg
till Pierre, Carin & Loke. Vi spelade spel och
jag och Carin drack vin, mycket vin.....
Blev lite lullig och det kändes i skallen när man gick
upp i morse.

Kl 11 idag hade vi kalas för lilla mig som blir 32år gammal
på fredag. Julcsika, Laci & Barni kom från Ungern
igår och de var också med på kalaset. Det var
jätteroligt att träffa dem igen :)

Efter kalaset åt vi mat med Monika, Lars & Ella
och sen åkte vi hem till dem och spelade
en omgång av mitt absoluta favoritspel;
Settlers.

Millie somnade i bilen på vägen hem och när vi kom
hem bytte vi blöja, tog på pyjamas och åt lite
välling. Sen trodde mamma och pappa att
hon skulle somna, men inte då, hon
ville inte somna och det slutade med att hon fick
följa med pappa och lägga sig vid halv tio!
Så sent brukar hon inte somna.....

Hoppas hon sover hela natten nu, hon har
krånglat vissa nätter och vaknat och varit sååå arg.
Tror det är tänderna som bråkar med henne,
stackaren.

Nu är det dags för mamma att gå och lägga sig också.
God natt på er och sov så gott!

Inga kommentarer: