tisdag 6 oktober 2009

Norrköping, Floby & nya LO's

Förra helgen var vi och hälsade på Tony och Erika
i Norrköping. Jag körde pappas Starlet då de ska
sälja sin bil (en jättefin svart Opelkombi om nån
är intresserad) och behöver nåt att åka i. Benny
och Millie åkte i våran bil. Hon var jätteduktig och
sov en stund och sen satt hon och tittade. Blev lite
gnällig precis innan de kom fram :)


Vi hade jättemysigt och Millie busade för fullt och
drog Erika i håret.



Egentligen skulle vi åkt hem på kvällen,
men vi bestämde oss för att stanna över
natt. Millie somnade i Tonys och Erikas säng och sen
sov hon där mellan mig och Benny hela natten. Hon
var sååå snäll och go' (som alltid ;) )

På morgonen bar Erika in henne till Tony som sov
på en madrass i vardagsrummet. Där busade hon
en stund och fick tag på en fjärrkontroll :)




Hemresan gick bra och hon var snäll och sov en
liten stund. Sen blev hon lite gnällig när vi kom till
Mullsjö, men då var det ju inte så långt kvar att åka.

Tack ni underbara för en härlig helg!!!


Nu i lördags var vi hos Lotta och hennes familj. Det var
jättetrevligt och vi åt pizza, äpplepaj och massa godis :)
Sen satt vi och pratade till klockan var närmare halv 1!!!
Millie sov i en resesäng ute på den stora inglasade altanen
och värmdes av gasolvärmaren. Hon sov gott och vaknade
ett par gånger på mage, men det är vi ju vana vid här hemma
också. Tack för en härlig kväll!!!


Helt otroligt, men den här veckan inkl. söndag har jag gjort
2 LO's!! Vet inte när jag satt hemma och gjorde nån sist.
Jag blev jättenöjd med båda 2 och här ser ni resultaten.
Den understa gjorde jag till en tävling hos Scrapparazzi



Kram kram!!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Det är till att vara produktiv trots sömnbrist! Jättefina lo´s du gjort. Jag noterade lövet som du pratade om...

marica sa...

Hå den där madrassen som Tony sover på får mej att tänka på när vi sov över hos er i Kinnarp :) Hå dte var tider det! Nostalgi!!!!!
Kram!

Renate sa...

:) Det var inte den madrassen, men mamma och pappa kanske hade en liknande :)
Kram