tisdag 1 februari 2011

Kissa i pottan :)

Igår när vi skulle byta blöja sa Millie kissa. Jag frågade henne
om hon ville sitta på toaletten och hon sa ja, men när jag
satte henne där ville hon inte sitta kvar. Jag frågade om
jag skulle hämta pottan och det ville hon. Hon satte sig på den
och vi väntade på kisset, men det kom inget. Hon sprang
dessutom upp och ner och kunde inte sitta still och vänta.

Idag skickade Benny ett meddelande om att hon hade kissat
på pottan för första gången :) Duktiga tjejen!

På söndag fyller våran lilla prinsessa 2 år och det blir
kalas i Kinnarp på lördag och hemma hos oss på
söndag. Jag har beställt en Hello Kitty tårta idag :)
Den kommer Millie säkert tycka om!

Kram!




1 kommentar:

Anonym sa...

Va duktig hon är er stora tjej! :-) Kul att du bloggar ibland, roligt att läsa! Hoppas att vi kan ses snart igen! Kram/Lina