söndag 23 augusti 2009

Före & efter

Först vill jag tacka för de fina kommentarerna.
Kul att ni gillar min lilla blogg :)

Apropå bloggen; namnet kommer av att jag brukar
skriva under med Syster Yster när jag skriver nåt
till min bror och 77 är givetvis den bästa årgången :)

Här kommer lite före- och efterbilder på vårat kök!!
Kolla in den otroliga skillnaden! Tror inte ni blir
förvånade om jag säger att vi är supernöjda :)

Kram på er för denna gång!

(Gissa vilka bilder som är före och vilka som är efter ;) )




































11 kommentarer:

teamnappet.se sa...

De översta måste vara det nya köket ...eller....hahaha
Skit fint ni fått det.
Vi måste komma en dag å hälsa på nu när Loke är frisk igen.

Vi hörs, hälsa gubben..

Emah sa...

Fint kök och roligt att du ska börja blogga! Är ni hemma någon helg framöver så att vi kan se köket live? Kram

carin sa...

Superfint :)
Ser fram emot en mysig middag där på fredag ;)
((kram))

Lotta sa...

Hörde på omvägar att du blivit med blogg! Skäms på sig som inte mailade mig också, men jag förlåter dig! ;-) Skitfint köket blev. En otrolig skillnad. Jag älskar luckor, kakel, fläkt ja...allting!

Renate sa...

Tack, tack! :)

Ja, Pierre, det skulle man ju kunna tro ;) Gubben hälsar tillbaka.

Emah, du är välkommen, men jag känner inte igen namnet.... är det Emelie?

Carin, det ska bli jättekul!!!

Lotta, jag trodde att du kanske tittade lite på Facebook och såg min länk, men jag ber om ursäkt :) Skönt att du förlåter mig ;) Roligt att du tycker om köket. Ni får komma och kolla närmare.

Sandra sa...

Kanonfint kök! Fick brev hem om föräldraträff idag. Ska bli roligt att se alla igen! :)

Emma sa...

Kul att du skaffa blogg =) Å köket är jättefint!! Kram på dig

Lotta sa...

Facebook, vad är det nu för påfund? ;) Är aldrig där...

Carin sa...

Det e dåligt med uppdateringar här tycker jag ;)

Emah sa...

Hej kusin! Du gissade rätt på signaturen Emah. Det verkar hända en hel del hemma hos er! Om ni har tid någon lördag eller söndag em. kommer vi gärna förbi en sväng. Simon har precis börjat på nytt dagis och i november blir det flytt! Kram

Sanningen sa...

Snyggt kök!