söndag 1 november 2009

Jobbig natt.....

I natt vaknade Millie vid tolv och var
helt otröstlig.... Jag försökte
lägga henne hos oss, men det gick inte.
Vi gick upp och gick runt lite och
till slut lugnade hon ner sig.

Hon somnade i min famn i soffan, men
vaknade till ett par gånger och var ledsen.
Sista gången somnade hon med
vänstra kinden på mitt vänstra bröst
och när hon legat där en stund
och jag hade funderat färdigt på hur jag
skulle kunna bära in henne utan att väcka henne,
lade jag henne i sin säng och hon sov vidare.

Dessvärre vaknade hon vid 3 igen och
det gick inte lämna henne.
Jag tog med henne in till oss igen och hon
somnade om ganska snabbt.

Kl 7 vaknade hon, åt ersättning och
somnade om igen.
Hon vaknade till ett par gånger, men somnade
snabbt om igen och vi gick upp
halv 11 :)

Det är nog nya tänder på gång + att de
säger att små barn börjar drömma
när de är ca 8-9 månader gamla.
Sen kan de även bli lite
mammiga i den här åldern också.

Annars är hon ju våran pigga och glada
lilla tjej som springer runt i
sin gåstol och i torsdags
kom hon på hur hon skulle göra för att
krypa!! Hon lärde sig flytta
fram sina små händer :)

Kram och god natt!!

Inga kommentarer: