onsdag 11 november 2009

Motivation?!?

Förstår inte varför det inte räcker
med att man vill något,
varför kämpar man inte?
Började med VV för några veckor
sen och var sååå glad
när jag hade gått ner 1,4kg på
de 2 första veckorna.
Har alltid ett par fuskdagar på helgerna
då mitt godissug måste tillfredsställas,
men nu har jag fuskat sen
i torsdags!!! Det är nästan en hel vecka sen!!!
Jag VILL ju så gärna gå ner i vikt,
men har såna hemska perioder
då jag bara äter......
Får köra igång på söndag igen tänkte
jag och så kör jag stenhårt
hela nästa vecka så jag
kan väga mig nästa lördag. Förhoppningsvis
rättar det till lite i alla fall.
SUCK!!!

Millie sov bra i natt också. Hon somnade
som sagt vid halv nio och
vaknade 10 i 5. Jag fick gå upp
vid 23 och ge henne nappen, men
hon somnade om direkt. Sen vaknade hon
till vid 3, men jag behövde
inte gå upp :)

Härligt!!!!

Ikväll är det linedance! Är inte riktigt motiverad,
men det brukar vara roligt när man kommer igång.
Kram!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Känner igen mig i din berättelse. Min motivation kommer om jag lägger av med sötsaker helt och hållet. Jag klarar inte av att ta en fridag, och det vet jag! Alltså är det ingen idé att ta itu med vikten före jul...

Renate sa...

Jag brukar ta en eller två fridagar och det brukar funka. Det svåra är att då sitter sötsuget i och är man lite extra trött så fortsätter man äta.....

Anonym sa...

Heja på, ge inte upp!
Här lyser uppdateringarna med sin frånvaro;)

Kom ihåg spellbindern på lördag, vi ses då.

Kram J