fredag 6 november 2009

Vaccination + biverkningar

Igår vaccinerade vi oss, jag och Benny.
Jag visste inte riktigt hur jag
skulle göra, men Benny kom hem i förrgår
och sa att för Millies skull så
är det bra om vi gör det, för då smittar
ju inte vi henne i alla fall.

Har ont av sprutor, men det kändes inget.
Har däremot haft ont i armen hela
natten och idag är jag som
ett utsketet päron; jag har ont i
hela kroppen - t o m i knävecken-
och jag är helt snurrig och
konstig.

Benny får sluta nu kl 11 så jag får vila.
Millie sover ute, men jag orkar
knappt ta hand om henne när hon vaknar.
Skulle kunna stå upp och sova.....
Kram på er och trevlig helg!!

1 kommentar:

Lotta sa...

Jag ska vaccinera mig så snart de tillåter det här hos oss. De börjar med små barn nästa vecka. Då har vi något att se fram emot...